Courtship Book TAG


Wracam po kilkudniowej przerwie :D Dłuży mi się pisanie recenzji "Czary Ognia", więc przybywam do was z Courtship Book Tag. Ktoś jeszcze czyta tego bloga?

1. ZAUWAŻENIE - książka, którą kupiłaś ze względu na okładkę
Hmm... Chyba będzie to "Urodzona o północy". Ta okładka mnie po prostu urzekła i musiałam ją mieć. Lecz z każdą częścią było coraz gorzej, nie tylko ze względu na grafikę, lecz także na treść. To co w drugiej stało się irytujące, w trzeciej było nużące. Nawijanie kilka razy o tym samym, a do tego plejada schematycznych bohaterów... (Tak z perspektywy czasu).

2. PIERWSZE WRAŻENIE - książka, którą kupiłaś ze względu na opis
Szczerze? Większość książek kupiłam ze względu na chwytliwy opis. Do takich należy m.in "Delirium". Miłość uznana za chorobę i buntownicza dziewczyna... Ciekawe, prawda? Nie dziwię się więc, że powieść jest tak popularna. 

3. SŁODKIE ROZMÓWKI - książka z niesamowitym stylem pisania
Tutaj pasują mi "Wichrowe Wzgórza". Przeczytałam dopiero jedną trzecia książki, i mimo, że jeszcze nie odczuwam klimatu grozy, to uważam, że styl autorki jest niesamowity. 

4. PIERWSZA RANDKA - pierwszy tom serii, który od razu sprawił, że chciałam sięgnąć po kolejny tom
Żebym się nie powtarzała... będą to "Rywalki" Kiery Cass. Mimo, że wiedziałam, jak się ta trylogia skończy (a było to dla mnie jasne, nim zaczęłam czytać), to chciałam poznać losy bohaterów.

5. NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE - książka z którą przetrwałam noc
Gdzieśtam (chyba na wstępie) wspomniany "Harry Potter i Czara Ognia". Nie potrafię tego opisać. Śmiałam się, płakałam, nieraz byłam zaskoczona i zdenerwowana. Koło 730 strony... Zasnęłam. Skończyłam czytać rano xD.

6. ZAWSZE W MYŚLACH - książka, o której nie mogę przestać myśleć
Bez wstydu powiem, że nie ma takiej. Zawsze choć na chwile przestaję myśleć o książkach. Ale mogę Wam kazać wrócić się po punktu piątego.  Ale pasuje tu też "Prawie jak gwiazda rocka". Cały czas zastanawiam się, [SPOJLER] Amber pozbierała się po śmierci mamy i jak mogła odwiedzić tego mordercę?! [KONIEC SPOJLERÓW].


7. KONTAKT FIZYCZNY - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia
Będę mało oryginalna. Dla mnie taką książką jest "Gwiazd naszych wina". Co prawda czytałam ją dwa lata temu i wypadałoby sobie przypomnieć o skrajnych emocjach jakie mi towarzyszyły.

8. SPOTKANIE Z RODZICAMI - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym
Wiadomo- nie zawsze to co się spodoba rodzinie spodoba się znajomym i na odwrót. Ale mimo wszystko myślę, że seria o Mikołajku będzie świetna :)


9. MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI - książka, którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości
Zajrzyjcie do punktu piątego :) A poza tym: "Oskar i Pani Róża". Ona po prostu odpowiada na najważniejsze pytania jakie sobie zadajemy.

10. DZIELIMY SIĘ MIŁOŚCIĄ - kogo taguję :)
Wszystkich, którzy tu dotarli :)

7 komentarzy :

  1. "Oskar i Pani Róża"♥ Ja również uwielbiam Mikołajka! Pozdrawiam :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołajek ♥ Oskar ♥

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Urodzona do północy" to była z jednej strony droga przez mękę, a z drugiej w pewnych momentach mogłam się głośno pośmiać, bo takich głupot od dawna nie widziałam xD A "Rywalki" mają bajeczną okładkę, od razy przykuwa ona wzrok i chce się czytać dalej, mimo że to tylko lekka, ale za to jaka przyjemna powieść! Według mnie akurat ta okładka z pierwszego tomu jest najładniejsza i treść też była lepsza niż w "Elicie". Do przeczytania została mi "Jedyna", ale chociaż już wiem, jak się skonczy, nie mogę się doczekac, aż sama to przeczytam.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wydarzenia, które mają miejsce w "Jedynej" mogą Cię zaskoczyć ;)

      Usuń
  4. Przeczytałabym "Delirium" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie także w nocy towarzyszył Harry, ale w moim przypadku był to akurat "Kamień Filozoficzny". Jest to jedna z moich ulubionych książek i raczej zawsze tak będzie ;)
    Jeśli chodzi o Oskara i panią Różę, to książka ta już dawno jest zapisana na mojej liście książek, które mam kupić... i nie mogę się do tego zebrać ;)

    Pozdrawiam z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Dziękuję Ci za przybycie na Book Awaken. Pamiętaj, że nawet najkrótszy komentarz potrafi mnie usatysfakcjonować. :)

Blog nieaktywny © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka