Liebster Blog Award #1


Hej! Do LBA nominowała mnie Marta Tusia z tego bloga, za co jej bardzo dziękuję :)

1. Jaki jest twój największy życiowy sukces?


Nie wiem xd. Przeczytanie 500 stron podczas jednego dnia? Przejście jakieś 10 km podczas, gdy na dworze jest 35C? 
2. Jakie jest twoje największe marzenie?


Anglia-> Londyn-> Warner Bros. Chciałabym zobaczyć Hogwart, Privet Drive i eksponaty, jakich użyto do kręcenia filmów :)


3. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?


Bez dwóch zdań jest to lato. Po pierwsze: są wtedy wakacje i mam dużo czasu na czytanie. Po drugie - zazwyczaj przyjeżdża do mnie kuzynka i robimy baaardzo głupie rzeczy (nie domyślajcie się). I oczywiście jest to najcieplejsza pora roku.

4. Wyobraź sobie, że możesz zostać swoim ulubionym zwierzęciem na 24 godziny. Jakie zwierze wybierasz?

Zdecydowanie kot rasy Ragdoll. One są po prostu niesamowite.


5. Jaką książkę poleciła byś na jesienny wieczór?


"Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew Quicka. Jedna z lepszych powieści o najbrutalniejszych zakamarkach życia jakie udało mi się przeczytać. Recenzja powinna pojawić się już niedługo.


6. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?


Aparat, żeby uwiecznić piękno wyspy, czytnik ebooków, bo gdybym miała jedną książkę, to znudziłaby mi się  nauczyłabym się jej treści na pamięć. Oraz  radio, żeby móc słuchać muzyki.


7. Jakie święta najbardziej lubisz? Dlaczego?


Z nieoficjalnych: Dzień Emo, Dzień Ravenclawu, Dzień metalowca i Dzień bez makijażu. Błagam, nie myślcie, że jestem emo ;-; Należę do Domu Kruka, więc chyba powinnam obchodzić swoje święto. Lubię słuchać muzyki metalowej/rockowej i to jedyny dzień, w którym nikt się mnie nie czepia o gust muzyczny (niektórzy chcą żebym słuchała teen popu, ale chyba prędzej bym spędziła miesiąc w różowym pokoju). Jakby 5 kwietnia wszyscy wyszliby bez makijażu, to świat ujrzałby zupełnie innych ludzi. Nie mam ulubionego oficjalnego święta.


8. Czy jest coś czego nie lubisz w blogowaniu?


W blogowaniu chyba nic takiego nie ma, lecz chcę zrobić post o rzeczach, których nienawidzę na blogach.


9. Czy zgadzasz się z tym: 'Inny nie znaczy gorszy'?


TAKTAKTAKTAKTAK. Jestem inna, bo czytam. A większość uważa, że to dziwne i nie pojmuje jak można czytać z własnej woli. Rozumiem, można mieć inne Hobby, le żeby kogoś wyśmiewać, bo czytanie to jego pasja? 


10. Do jakiego domu w Hogwarcie chciałabyś należeć? Dlaczego?


Tiara na Pottermore przydzieliła mnie do Ravenclawu. I uważam, że tam pasuję, bo lubię kolor niebieski i kruki jestem na swój sposób oryginalna, i na idiotyczne teksty odpowiadam sarkazmem, co może oznaczać, żejednak jestem inteligentna :)


11.Co najbardziej podoba ci się w czytaniu książek?


Książki to bilet do innego świata. Mogę się przenieść w dowolne miejsce, nie ruszając się z domu. Czasem są to miasta rządzone przez irlandzką mafię, innym razem znajduję się w świecie magii. Lubię też utożsamiać się z bohaterami, czasem widzę w nich przyjaciół.

Nominuję

Moje pytania:

1. Co cię najbardziej denerwuję na cudzym blogu?
2. Książki fantastyczne czy historyczne? Dlaczego?
3. Jakiego gatunku muzyki zazwyczaj słuchasz?
4. Dowiadujesz się, że twój wróg jest arystokratą i masz go poślubić? Jak się zachowujesz?
5. Jaka jest najgorsza książka jaką przeczytałaś?
6. Co sądzisz o "książkach" takich jak "Zniszcz ten dziennik"?
8. Czy lubisz podróżować?
10. Zauważyłaś, że nie ma punktu 9?
11. Czy jesteś osobą tolerancyjną?

9 komentarzy :

  1. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania. Twoje wypowiedzi są strasznie ciekawe ;)I tak przy okazji ja też obchodzę dzień Emo ;) i tiara na pottermore także wybrała dla mnie Ravenclaw. Dość dużo nas łączy.
    Pozdrawiam serdecznie <3
    xxxTusia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pozdrawiam :) (kiedyś byłam Emo, ale gusty się pozmieniały:)

      Usuń
  2. Dziękujemy za nominację :** Wymyśliłaś kreatywne pytania, więc z pewnością na nie odpowiemy!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! Ciekawe pytania i odpowiedzi ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację! :D Pozwól, że z LBA zacznę booktuba, za jakiś miesiąc-dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za nominację! Odpowiedź pojawi się niedługo :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam książki Matthew Quicka, najbardziej podobało mi się jednak "Prawie jak gwiazda rocka", wspaniała! <3 Ja sama zawsze sądziłam, że powinnam należeć do Ravenclaw, bo bardzo lubię się uczyć, nigdy nie miałam średniej niższej niż 5,1 i na wszystkie teksty również odpowiadam sarkazmem, ale Tiara mnie zaskoczyła i przydzieliła mnie do Hufflepuffu! Za niedługo mam zamiar ponownie sprobowac zrobić test, żeby ostatecznie się przekonać, ale opis tego domu był na Pottermore tak wspaniały, że chyba chcę w nim zostać (najbardziej niedoceniany dom ever, ale co tam!).

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to możliwe, ale zrobiłam sobie niedawno test i wyszło, że jestem w Slytherinie.

      Usuń
  7. Ja za to nie lubię lata z tego powodu, który Ty lubisz - jest ciepło. Jak dla mnie zdecydowanie za ciepło. Lubię, gdy świeci słońce i nie trzeba ubierać zimowych kurtek, ale też nie znoszę, gdy w cieniu jest ponad 30 stopni. Brr..
    Zgadzam się co do "Niezbędnika...", zaś odpowiedzią na siódme pytanie trochę mnie zaskoczyłaś ;)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Dziękuję Ci za przybycie na Book Awaken. Pamiętaj, że nawet najkrótszy komentarz potrafi mnie usatysfakcjonować. :)

Blog nieaktywny © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka